Ime operacije: | Spajanje okusov dolina Soče |
Akronim: | RIB’CA |
Prijavitelj: | Mlekarna Planika predelava mleka d.o.o. Kobarid |
Projektni partnerji: | Faronika, ribogojstvo in ribištvo d.o.o. |
Začetek in zaključek operacije: | 28. 8. 2019–20. 12. 2021 |
Vrednost operacije: | 121.858,22 € |
Upravičeni stroški operacije: | 113.158,08 € |
Zaprošen % sofinanciranja | 50 % |
Odobrena vrednost sredstev | 56.579,04 € |
Operacija je bila s strani Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja potrjena z Odločbo o pravici do sredstev št. 33153-18/2018/9 dne 26. 8. 2019. |
VSEBINA
V Mlekarni Planika Kobarid d.o.o. so skupaj z ribogojnico Faronika d.o.o. razvili nov, inovativen proizvod. Gre za ribji namaz, v katerem so glavne sestavine tolminska skuta, maslo in dimljena postrv iz Soče. S tem proizvodom nadaljujejo povezovanje različnih lokalnih akterjev v dolini Soče, dvigujejo raven naših storitev, kar pa je najpomembnejše, ponujajo tržišču inovativen izdelek z visoko dodano vrednostjo. Mlekarna Planika je prisotna v vseh večjih trgovskih verigah, v šolah, javnih zavodih, gostinstvu, zato bo nabor kupcev, ki bodo posegali po navedenem izdelku velik. Izdelek bo namenjen otrokom v vrtcih, šoloobveznim otrokom v šolah, kupcem v trgovskih centrih in vsem ostalim, ki si bodo želeli kupiti tovrstni izdelek. Ocenjujejo, da je uporaba takšnih proizvodov na vseh nivojih premajhna. Z dodatno ponudbo tudi gostincem bodo le ti imeli možnost obogatiti svoje jedilne liste s kakovostnim in lokalnim proizvodom, ki bo dvignil raven ponudbe izdelkov narejenih iz lokalnih sestavin.
AKTIVNOSTI
- Vodenje in koordiniranje projekta
- Ureditev prostorov namenjenih izdelavi ribjega namaza
- Nakup delovne mize
- Nakup kuterja (rezalnik/sekalnik)
- Nakup dozatorja za doziranje in porcioniranje namaza
- Izdelava idejne zasnove in grafična priprava embalaže ter oblikovanje marketinških letakov
- Nakup embalaže
- Oglaševanje, informiranje in promocija izdelka
- Organizacija in izvedba 3 delavnic
- Organizacija in izvedba promocijskih dogodkov
CILJI
- Povečati ozaveščenost prebivalstva na območju LAS Dolina Soče in obiskovalcev glede kakovostnih lokalnih surovin ter njihovih produktov.
- Povečati rabo lokalnih produktov iz področja mlekarstva, sirarstva in akvakulture.
- Krepiti lokalno identiteto z organizacijo dogodkov in delavnic.
- Pospešiti prodajo novega izdelka s pomočjo promocijskih aktivnosti.
- Vključitev nove lokalne surovine (dimljena postrv) v proizvodnjo za namen izdelave novega izdelka.
- Realizirati uvedbo novega inovativnega izdelka (ribji namaz) na tržišče.
- Ureditev prostorov v proizvodnji, kjer se bo izdeloval izdelek.
- Javno promovirati organizirane delavnice in dogodke.
- Izdelava promocijskega materiala z namenom pospeševanja prodaje novega izdelka.
REZULTATI
- Ureditev prostorov namenjenih izdelavi ribjega namaza.
- Nakup potrebne opreme za izdelavo novega izdelka (3 kos opreme).
- Izdelava idejne zasnove in grafična priprava embalaže ter oblikovanje marketinških letakov.
- Nakup embalaže (1.000 posodic in 1.000 pokrovov).
- Organizacija in izvedba treh delavnic na temo uporabe ribjih namazov na katere bodo vabljeni kupci in uporabniki v javnih zavodih.
- Uvedba novega izdelka na tržišče.
- Organizacija in izvedba dveh promocijskih dogodkov z namenom pospešitve prodaje za nov inovativen produkt (ribji namaz).
SPLETNE POVEZAVE